Peter en Cathy

Foto’s:
130

Over ons

Wij zijn Peter en Cathy, wij willen graag onze reiservaringen naar Zuid-West USA met u delen. Wij zijn in september 2008 voor het eerst naar de USA geweest. We hebben toen via een reisbureau een compleet georganiseerde reis gemaakt van 8 dagen rondrijden in Florida en aansluitend een cruise van 5 dagen naar de Bahama’s. Deze vakantie smaakte direct naar meer, eenmaal weer thuis begonnen we gelijk onze volgende vakantie naar de USA te plannen.

Over onze reis

Deze reis hebben we helemaal zelf georganiseerd zonder hulp van een reisbureau. We zijn begonnen met het lezen van reisgidsen en hebben een aantal forums op internet uitgeplozen waar onder USA4ALL Amerika Forum. Toen we de tickets waren gekocht, de auto was gehuurd en de route was bepaald zijn we voor elke nacht een hotel gaan zoeken via de diverse boekingssites. We hebben alle hotels vooruit geboekt zodat we tijdens de vakantie niet telkens een hoop tijd kwijt zouden zijn om een slaapplaats te zoeken.